Tretí ročník volá

Prvé dva týždne nového akademického roka máme úspešne za sebou. Narozdiel od minulého roka nás tento krát nehodili rovno do ľadovej vody, keď sme hneď v prvom týždni písali test z biochémie, ale aj tak už máme jeden test predsa len za sebou. Na úvodnom cviku z mikróbov sme písali test na overenie znalostí z minulého semestra (REALLY?) :D.

Nikto sa tým však extra netrápil, pretože sa ten test nikam nepočíta, slúži len pre nášho vyučujúceho. Mala som pocit, že si tam idem totálny freestyle, ale nakoniec som ho napísala prekvapivo dobre (32 bodov zo 40, bitch please :D). Naozaj sama nechápem ako. Okrem toho sme už mali úvodné cviká z nových predmetov. Najskôr sme mali patológiu, dokonca mám za sebou už aj pitvu a bola som príjemne prekvapená. Keď sa nad tým zamyslím, znie to trochu morbídne. :D Proste čakala som, že to bude oveľa horšie. Je pravda, že trom spolužiačkam aj prišlo zle, ale išli sa predýchať a vrátili sa. Počula som, že v iných krúžkoch sa aj odpadávalo, takže my sme celkom šikovní. :D

Okrem toho sme už aj mali aj patfyzu, z ktorej boli prvé dve cviká všeobecné a viac menej dosť nudné, čo sa dúfam pri iných témach zlepší. Preberali sme zápal a horúčku, ale nudila som sa tam, prišlo mi to nudné a zdĺhavé, príliš všeobecné. Už sa teším na niečo zaujímavejšie. Navyše to vyzerá tak, že na každom cviku budeme mať iného vyučujúceho, čo je netradičné a aj také neosobné. Na druhej strane, keď si vyrobím nejaký prúser, tak sa to so mnou nepotiahne celý semester. :D

Teoretické cviko z patológie bolo ešte nudnejšie a pri tomto predmete sa to podľa mňa bude len zhoršovať. Vyzerá to až príliš podobne ako histológia a tá ma nikdy absolútne nebavila. Navyše nám do hlavy tlačili, že patológia je najdôležitejší predmet na medicíne a vedia, že nám to hovoria na všetkých predmetoch, ale len patológovia majú pravdu. Vtipálci :D Nevadí, musíme prežiť aj to.

Viaceré krúžky už boli aj na stážach v nemocnici, ale ja som ešte nemala tú česť. Prvý krát ma to čaká budúci týždeň. Pôjdeme na chirurgiu a na internú. Teraz prichádza ten čas, kedy môžem zistiť, že ma to v nemocnici vôbec nebaví a vlastne vôbec nechcem byť lekárka. :D Držte mi palce a dúfajte so mnou, že sa to nestane.

Komentáre

Obľúbené príspevky